Ni mi nismo drugačiji od drugih

Go down

Ni mi nismo drugačiji od drugih

Postaj  veteran C-e on uto sij 07, 2014 5:31 pm

Ovo me jako na nešto podsjeća

Coopy

"omogućuje srednje talentiranom žestokom radniku da ostvari sjajne rezultate",


Većina biciklista, čak i najveći, treniraju bez plana. Odluče što će radi tek kad izlaze iz kuće. Ili još gore, puste da im tuđe besmislice odrede razinu treninga. Ako se grupna vožnja pretvori u pičenje, ponosni vozači grizu i više nego što bi smjeli iako bi taj dan trebali ići lakše.

naziv te tehnik je ad-hoc trening.

Vjerojatno poznajemo neke ad-hoc vozače. Možda smo i sami  jedni od njih. Ako je to tako, nikada nećemo voziti tako dobro kao što bi mogli. Nikada nećemo ni dosegnuti svoj potencijal. Ta je činjenica točna bez obzira koji su nam ciljevi. Rekreativac koji želi prevesti 160 km ostati će vozač koji se nada da neće pustiti grupu na laganom nedjeljnom treningu. Čak i oni koji sanjaju OI - sve vrste biciklista mogu imati korist od slijedećeg savjeta. VOZI S PLANOM.

"U biciklizmu je periodičan trening taj koji omogućuje srednje talentiranim žestokim radnicima da postignu sjajne rezultate".

"Rekreativac i prosječan vozač uhvaćeni u ono što ja nazivam 'biciklistička kultura'. Njihov trening je baziran na predanju koje su slavni vozači skupljali godinama, ali oni ne znaju kako da koriste nove znanstvene spoznaje. Oni su poput generala koji uvijek planiraju kako pobijediti zadnji rat."

Nemoj da ti prijatelji upropaste trening. Zahvaljujući općepoznatom netjecateljskom instinktu biciklista, grupne vožnje krenu brzo i postaju sve brže i brže. Umjesto da paziš na puls, srljaš naprijed ili se vučeš na repu. Jedna mogućnost je da se voziš s manjom grupom koja ima isti cilj treninga. Preporučuje se da svaka vožnja ima svog predvodnika, koji zna cilj i kontrolira tempo, kako bi ga prilagodio programu svakog člana grupe.

"Ako je svaka vožnja rasturanje, nitko ne napreduje",

Čuvaj se posljedica trokiranja. Kada ostaneš bez hrane na dugoj vožnji, rikneš i ostaneš bez glikogena, "to je česta pojava na treninzima",. Poslije toga se preporučuje period oporavka od 2 tjedna bez utrka ili teških vožnji. Naravno, najbolje je ne zatrokirati. Reprezentativci ispijaju napitke i nose brdo hrane na duge vožnje.

cijeli tekst možete pročitati tute:

http://www.hbs.hr/html/clanci/projekt.htm
avatar
veteran C-e

Broj postova : 209
Join date : 07.02.2009
Lokacija : zadar

Korisnički profil

[Vrh] Go down

Re: Ni mi nismo drugačiji od drugih

Postaj  Mirko S.Z. on pet sij 10, 2014 9:28 pm

hm poznato ? Neee
avatar
Mirko S.Z.

Broj postova : 367
Join date : 11.12.2008
Age : 43
Lokacija : zadar

Korisnički profil

[Vrh] Go down

[Vrh]


 
Permissions in this forum:
Ne moľeą odgovarati na postove.